Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Zamów najnowszy bestseller!

Temat numeru: Social selling i skuteczna sprzedaż w mediach społecznościowych

Zamawiam

Grywalizacja sprzedaży – recepta na sukces czy ślepa uliczka?

Jest kilka subtelnych pozafinansowych czynników, które motywują „rasowych” sprzedawców do sprzedaży. Lubią oni wyzwania i współzawodnictwo. Cenią sobie autonomię i samodzielnie stawiają ambitne cele. Czują, że mają sprawy w swoich rękach. Lubią kontakt z ludźmi i od porażki do porażki zmierzają do sukcesu. Ale czy sprzedaż ich pasjonuje tak, jak jednego z moich zaprzyjaźnionych handlowców, który twierdzi, że „sprzedaż jest najciekawszą rzeczą, którą można robić w ubraniu”?

Grywalizacja sprzedaży – recepta na sukces czy ślepa uliczka?

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czy wprowadzać mechanizmy ze świata gier do zarządzania sprzedażą,
  • w których obszarach firmy możesz zwiększyć zaangażowanie pracowników, dzięki grywalizacji,
  • jakie są rafy i mielizny rywalizowania sprzedaży.
Jest kilka subtelnych pozafinansowych czynników, które motywują „rasowych” sprzedawców do sprzedaży. Lubią oni wyzwania i współzawodnictwo. Cenią sobie autonomię i samodzielnie stawiają ambitne cele. Czują, że mają sprawy w swoich rękach. Lubią kontakt z ludźmi i od porażki do porażki zmierzają do sukcesu. Ale czy sprzedaż ich pasjonuje tak, jak jednego z moich zaprzyjaźnionych handlowców, który twierdzi, że „sprzedaż jest najciekawszą rzeczą, którą można robić w ubraniu”?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.