Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.

Numer 2(9) kwiecień-czerwiec 2017

Liczba stron: 106

Temat numeru: Zarządzanie kluczowymi klientami

  • czy portfel handlowca powinien być wypełniony tylko klientami VIP,
  • na czym polega błąd w interpretacji zasady Pareto w obszarze zarządzania klientami strategicznymi,
  • jak obliczyć zysk z relacji z klientem,
  • jak opracować spójny proces obsługi klientów kluczowych i go doskonalić,
  • jak skutecznie prowadzić negocjacje z kluczowymi klientami i jakie stosować zasady w dokonywaniu ustępstw,
  • jak zadbać o kontraktowanie zasad współpracy z klientem strategicznym,
  • jak obronić się przed roszczeniami klienta, który nalega, aby wyjść poza zakres umowy,
  • czy wiedza specjalistyczna KAM-a i jego relacja z klientem jest tajemnicą Twojego przedsiębiorstwa,
  • jak napisać pierwszy e-mail do osoby, której wizytówkę otrzymałeś,
  • jakie mogą być korzyści z zastosowania „ramy interpretacyjnej” w sprzedaży,
  • jakie nawyki różnią skutecznych handlowców od tych, którzy są mniej efektywni,
  • czym jest personal branding w procesie sprzedaży online i offline,
  • jak świadomie tworzyć wizerunek odpowiedni do kontekstu biznesowego,
  • jak kreować doświadczenia zakupowe millenialsów,
  • jak poprawić standardy obsługi klienta w sklepach detalicznych,
  • w jaki sposób aktywnie sprzedawać dodatkowe produkty przy kasie, aby wyróżniać się na tle innych punktów sprzedaży,
  • jak szukać kandydatów do pracy poprzez LinkedIn,
  • jak podczas negocjacji radzić sobie z próbą zdominowania przez agresywnego adwersarza.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.