Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Nowoczesny marketing w służbie sprzedaży

Zamów prenumeratę

I Kongres Warsztatowy Nowej Sprzedaży

I Kongres Warsztatowy Nowej Sprzedaży

I Kongres Warsztatowy Nowej Sprzedaży
NAJSKUTECZNIEJSZE PRAKTYKI W PRACY HANDLOWCA

Pozyskiwanie klientów | Zarządzanie klientami kluczowymi | Tajniki języka korzyści | Skuteczne rozmowy sprzedażowe | Negocjacje handlowe

Często słyszysz od klienta: „Cena jest zbyt wysoka”, „Proszę przesłać ofertę na e-maila”, „Nie mam budżetu”, „Muszę to jeszcze przemyśleć”, „Wasza konkurencja jest tańsza”, „Robimy to własnymi siłami”? Zgłoś się na I Kongres Warsztatowy Nowej Sprzedaży, podczas którego nauczymy Cię m.in., jak radzić sobie z hamulcami decyzyjnymi i odmowami klientów, jak tworzyć skuteczne oferty handlowe, jak zarządzać kluczowymi klientami oraz jak szybko finalizować transakcje. Dowiedz się, co zrobić, aby klienci pokochali kupowanie od Ciebie.

Podczas wydarzenia zaplanowaliśmy 5 niezwykle praktycznych warsztatów:
Warsztat 1: Jak skutecznie pozyskiwać klientów? Prospecting i zarządzanie lejkiem sprzedaży w praktyce
Warsztat 2: Jak skutecznie utrzymywać i rozszerzać współpracę z obecnymi klientami oraz efektywnie zarządzać klientami kluczowymi?
Warsztat 3: Jak używać języka korzyści i przygotować skuteczną ofertę handlową?
Warsztat 4: Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe, by skutecznie zamykać sprzedaż?
Warsztat 5: Negocjacje handlowe: hamulce decyzyjne i odmowy klientów – jak sobie z nimi radzić?

Czego nauczysz się podczas konferencji?

 Dowiesz się, jak skutecznie docierać do osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą i sprawić, by zostali Twoimi klientami, dzięki czemu zrealizujesz założony plan sprzedaży.

 Nauczysz się używać języka korzyści i przygotowywać skuteczne oferty handlowe dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Dowiesz się, jak konkurować wartością, nie ceną.

 Będziesz wiedzieć, jak zadawać pytania podczas rozmów, aby bardzo szybko poznać potrzeby klienta i jednocześnie szybko dostosować swoją ofertę do jego oczekiwań.

 Wyeliminujesz ze swoich rozmów handlowych te czynniki, które sprawiają, że nieświadomie wydłużasz proces sprzedaży o kilka niepotrzebnych spotkań.

 Poznasz pełen przepis na pracę na „zimnym rekordzie” przez telefon – jak przekonać rozmówcę do spotkania lub dokonania zakupu przy pierwszym kontakcie.

 Weźmiesz udział w warsztacie radzenia sobie z hamulcami decyzyjnymi i wątpliwościami klientów wraz z gotowymi instrukcjami postępowania.

Skorzystaj z przedsprzedaży i zgłoś się już dzisiaj na: www.skuteczna-sprzedaz.pl

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub superpremium, by zyskać dostęp do pełnego archiwum online od 2015 roku.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.