Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Jak nie poddawać się krokom klienta w tańcu sprzedaży?

Negocjacje, walka z obiekcjami klienta i obrona ceny to najczęściej przedostatni etap procesu sprzedaży. Wcześniej następują nawiązanie kontaktu, analiza potrzeb i prezentacja rozwiązania, po nich – finalizacja sprzedaży. Te pięć etapów nazwę krokami. Dlaczego by nie tanecznymi? Tak, niech to będą kroki taneczne, a proces sprzedaży niech stanie się tańcem sprzedaży. Nauczę Cię, jak dobrze poprowadzić w nim klienta.

Jak nie poddawać się krokom klienta w tańcu sprzedaży?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego proces sprzedaży można porównać z tańcem,
  • o co zadbać przed pierwszym etapem negocjacji i jak je zamknąć, jeszcze zanim się rozpoczną,
  • jak pokazać klientowi, że zależy Ci na zbudowaniu z nim szczerej i partnerskiej relacji,
  • co zrobić, żeby wyróżnić się spośród innych sprzedawców,
  • jak pracować z bólem klienta.
Negocjacje, walka z obiekcjami klienta i obrona ceny to najczęściej przedostatni etap procesu sprzedaży. Wcześniej następują nawiązanie kontaktu, analiza potrzeb i prezentacja rozwiązania, po nich – finalizacja sprzedaży. Te pięć etapów nazwę krokami. Dlaczego by nie tanecznymi? Tak, niech to będą kroki taneczne, a proces sprzedaży niech stanie się tańcem sprzedaży. Nauczę Cię, jak dobrze poprowadzić w nim klienta.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.