Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Jak zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

Nawet jeśli Twoja firma sprzedaje przez telefon spełnianie marzeń ze 100-procentową gwarancją skuteczności, klient nie skorzysta z propozycji, jeśli jakieś niedociągnięcia wzbudzą w nim wątpliwość. Nie chcesz zgotować sobie (i jemu) takiego losu? Sprawdź, jak dobrze przygotować się do telefonicznej kampanii sprzedażowej.

Jak zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak krok po kroku zaplanować telefoniczną kampanię sprzedażową,
  • od czego zależą koszty telefonicznych działań wspierających sprzedaż,
  • jak mierzyć efektywność telefonicznych akcji sprzedażowych,
  • jakie błędy popełniane są najczęściej podczas kampanii sprzedażowych przez telefon.
Nawet jeśli Twoja firma sprzedaje przez telefon spełnianie marzeń ze 100-procentową gwarancją skuteczności, klient nie skorzysta z propozycji, jeśli jakieś niedociągnięcia wzbudzą w nim wątpliwość. Nie chcesz zgotować sobie (i jemu) takiego losu? Sprawdź, jak dobrze przygotować się do telefonicznej kampanii sprzedażowej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.