Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Komunikacja e-mail marketingowa w B2B – sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów

Prowadzenie działań e-mail marketingowych kierowanych do segmentu B2B wydaje się na pierwszy rzut oka proste. Chodzi w końcu o to, żeby sprzedać jak najwięcej i jak najszybciej. Słupki w Excelu i plany kwartalne muszą się zgadzać. A gdybym Ci powiedział, że sprzedasz więcej przy użyciu e-maila, jeśli tylko zapomnisz o sprzedawaniu?

Komunikacja e-mail marketingowa w B2B – sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak sprzedawać przez dobrze spersonalizowaną treść zamiast przez dobrze przygotowaną ofertę,
  • jak często i kiedy wysyłać e-maile do odbiorców z segmentu B2B,
  • jak wygląda idealny schemat wysyłki e-mailingów sprzedażowych i co trzeba zrobić, aby można było je wysłać,
  • jak powinien być skonstruowany e-mailing, by sprzedawał, i dlaczego kreacja jest w nim najmniej ważna.
Prowadzenie działań e-mail marketingowych kierowanych do segmentu B2B wydaje się na pierwszy rzut oka proste. Chodzi w końcu o to, żeby sprzedać jak najwięcej i jak najszybciej. Słupki w Excelu i plany kwartalne muszą się zgadzać. A gdybym Ci powiedział, że sprzedasz więcej przy użyciu e-maila, jeśli tylko zapomnisz o sprzedawaniu?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.