Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Jak mądrze włączyć social media w proces sprzedaży?

Nowoczesne technologie i social media dają sprzedawcom coraz więcej okazji do pozyskiwania klientów przez internet i budowania z nimi relacji. Jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe, by stać się bardziej widocznym dla swoich klientów, wzmacniać swoją pozycję jako eksperta i zostać interesującym partnerem do rozmowy?

Jak mądrze włączyć social media w proces sprzedaży?

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak w mediach społecznościowych nawiązywać relacje z potencjalnymi klientami,
  • jak w social mediach stać się bardziej widocznym dla klientów,
  • jakie treści przesyłać, by w naturalny sposób budować wizerunek eksperta,
  • jakie sprawdzone narzędzia pomogą Ci w działaniach sprzedażowych w mediach społecznościowych.
Nowoczesne technologie i social media dają sprzedawcom coraz więcej okazji do pozyskiwania klientów przez internet i budowania z nimi relacji. Jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe, by stać się bardziej widocznym dla swoich klientów, wzmacniać swoją pozycję jako eksperta i zostać interesującym partnerem do rozmowy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.