Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Negocjacje z klientem. Skuteczne techniki obrony ceny

Cena jest jednym z najbardziej wrażliwych tematów dla handlowców, którzy znajdują się zazwyczaj między młotem a kowadłem oczekiwań swojej firmy i presji wywieranej przez klienta. Jak zmniejszyć wrażliwość cenową klientów i wyjść poza cenę w sprzedaży?

Negocjacje z klientem. Skuteczne techniki obrony ceny

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi,
  • jak zmniejszyć wrażliwość cenową klienta,
  • jak przyznawać rabaty handlowe.
Cena jest jednym z najbardziej wrażliwych tematów dla handlowców, którzy znajdują się zazwyczaj między młotem a kowadłem oczekiwań swojej firmy i presji wywieranej przez klienta. Jak zmniejszyć wrażliwość cenową klientów i wyjść poza cenę w sprzedaży?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.