Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Jak prowadzić rozmowę sprzedażową, aby pozyskać klienta konkurencji?

Praca z klientami konkurencji to dla handlowców prawdziwy test, zarówno pod kątem samego prowadzenia rozmowy, jak i pod kątem ofertowym. Na przeszkodzie stoją głównie naturalna dla klientów niechęć do zmian oraz ryzyko, że Twoja oferta będzie im służyła jedynie do negocjacji lepszych warunków u obecnego dostawcy.

Jak prowadzić rozmowę sprzedażową, aby pozyskać klienta konkurencji?

Czas czytania: ok. 3 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie błędy popełniają handlowcy w rozmowach z klientami konkurencji,
  • jak ocenić szansę na pozyskanie klienta,
  • jak i o czym rozmawiać, aby nie wywołać reakcji obronnej,
  • jak reagować, gdy klient wychwala Twoją konkurencję,
  • o co pytać, aby mieć pewność, że Twoja oferta nie służy tylko do zbijania ceny u Twojej konkurencji.
Praca z klientami konkurencji to dla handlowców prawdziwy test, zarówno pod kątem samego prowadzenia rozmowy, jak i pod kątem ofertowym. Na przeszkodzie stoją głównie naturalna dla klientów niechęć do zmian oraz ryzyko, że Twoja oferta będzie im służyła jedynie do negocjacji lepszych warunków u obecnego dostawcy.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.