Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Wydajna maszynka sprzedażowa. Część 3. Jak wybrać system CRM

Dobrze dobrany system CRM jest niezbędnym narzędziem efektywnego działu sprzedaży. Badania wykazują, że jego skuteczne wykorzystanie potrafi przełożyć się nawet na 30-proc. wzrost sprzedaży w firmie.

Wydajna maszynka sprzedażowa. Część 3. Jak wybrać system CRM

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak krok po kroku wybrać odpowiedni system CRM,
  • jakie są kryteria wyboru systemu CRM,
  • co warto przeanalizować i na jakie pytania odpowiedzieć przed podjęciem decyzji o wyborze systemu CRM.
Dobrze dobrany system CRM jest niezbędnym narzędziem efektywnego działu sprzedaży. Badania wykazują, że jego skuteczne wykorzystanie potrafi przełożyć się nawet na 30-proc. wzrost sprzedaży w firmie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Nowa Sprzedaż

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.