Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Czy rozpoznajesz potrzeby Twoich klientów?

Im dłużej pracujesz w tej samej branży, tym mocniej możesz wpadać w rutynę handlową. Najczęstszą pułapką w takiej sytuacji może być prowadzenie rozmów handlowych bez stawiania klientom ważnych otwierających pytań.

Czy rozpoznajesz potrzeby Twoich klientów?

Czas czytania: ok. 3 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie praktyki pomogą Ci perfekcyjnie rozpoznać potrzeby klienta,
  • w jaki sposób uniknąć pułapek w rozpoznawaniu potrzeb klienta,
  • dlaczego umiejętność zadawania pytań jest w sprzedaży najważniejsza.
Im dłużej pracujesz w tej samej branży, tym mocniej możesz wpadać w rutynę handlową. Najczęstszą pułapką w takiej sytuacji może być prowadzenie rozmów handlowych bez stawiania klientom ważnych otwierających pytań.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.