Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

„Nowa Sprzedaż” #5(12): skuteczne techniki negocjacji i obrony ceny

Negocjacje towarzyszą nam praktycznie każdego dnia – czy to w życiu prywatnym, czy biznesowym. Zwykle kojarzą się z twardą grą, w której tylko jedna strona wygrywa. Dlaczego tak jest, skoro w biznesie warto stawiać na budowanie dobrych relacji?

„Nowa Sprzedaż” #5(12): skuteczne techniki negocjacji i obrony ceny

W listopadowo-grudniowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, której tematem przewodnim są skuteczne techniki negocjacji i obrony ceny, nasi eksperci, na bazie własnego doświadczenia, nierzadko popełniwszy wcześniej bolesne błędy, radzą jak krok po kroku przygotować się i prowadzić negocjacje.

Kup prenumeratę magazynu „Nowa Sprzedaż”!

Z lektury „Nowej Sprzedaży” #5(12) dowiesz się m.in.:

  • dlaczego proces sprzedaży można porównać z tańcem,
  • jak pokazać klientowi, że zależy Ci na zbudowaniu z nim szczerej i partnerskiej relacji,
  • o co zadbać przed pierwszym etapem negocjacji i jak je zamknąć, jeszcze zanim się rozpoczną,
  • na jakie pytania musisz sobie obowiązkowo odpowiedzieć, aby dobrze przygotować się do negocjacji,
  • jakie są najbardziej rozpowszechnione style negocjacji,
  • jakie zasady warto przyjąć podczas rozmów negocjacyjnych,
  • na czym polega taktyka tzw. niskiej piłki, taktyka plastrów salami i negocjowania „na ratlerka” oraz 27 innych taktyk stosowanych podczas negocjacji handlowych i jak się przed nimi skutecznie bronić,
  • na czym polegają gry negocjacyjne „jaja ptaka dodo” i „dwie połówki pomarańczy”,
  • dlaczego używanie „widełek ” cenowych podczas negocjacji to samobójstwo,
  • czemu strona, która podczas negocjacji pierwsza poda cenę, zazwyczaj przegrywa,
  • jakie są najbardziej istotne błędy popełniane podczas negocjacji,
  • dlaczego nie należy odpowiadać na każdą obiekcję czy zastrzeżenie kontrargumentami,
  • jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi,
  • jak reagować, gdy klient mówi, że ma już dobrego dostawcę,
  • jak zachować się, gdy klient wychwala Twoją konkurencję,
  • o co pytać, aby mieć pewność, że Twoja oferta nie służy tylko do zbijania ceny u Twojej konkurencji,
  • jakie są strategie rozwiązywania impasu i konfliktów w negocjacjach i kiedy którą stosować,
  • co robić, gdy klient blefuje,
  • jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach,
  • jak postępować w przypadku, gdy nie zgadzasz się z propozycją klienta,
  • jakich błędów najczęściej dopuszczają się osoby biorące udział w negocjacjach międzynarodowych,
  • jak zabezpieczyć się przed nieterminowymi płatnościami od kontrahentów,
  • które techniki NLP warto wykorzystać w negocjacjach handlowych, by zwiększyć skuteczność działań,
  • jakie czynniki wspierają komunikację niewerbalną podczas negocjacji,
  • jakie zapisy prawa chronią Cię w przypadku negocjacji z nieuczciwym partnerem,
  • jak podczas negocjacji zabezpieczyć informacje poufne.

Zestawienia, ćwiczenia i szablony, które znajdziesz w „Nowa Sprzedaż” #5(12) to m.in.:

    • Lista kontrolna pytań przed podjęciem negocjacji
    • 30 taktyk negocjacji handlowych
    • Przygotowanie do negocjacji krok po kroku
    • 17 wskazówek, które uratują Twoje negocjacje
    • 10 największych grzechów popełnianych w negocjacjach
    • Schemat odpowiedzi na obiekcje cenowe
    • Szablony odpowiedzi na zagrywki klientów na początku rozmów handlowych
    • Jak reagować, gdy klient wychwala Twoją konkurencję?
    • Strategie radzenia sobie z konfliktem i impasem
    • 8 zagrywek manipulacyjnych klientów
    • 7 złotych zasad radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w negocjacjach
    • Sposoby postępowania, gdy nie zgadzasz się z propozycją klienta
    • Negocjacje w środowisku międzynarodowym – dobre praktyki
    • Jak ograniczyć ryzyko prowadzenia negocjacji windykacyjnych? Dobre praktyki
    • Ćwiczenie z coachingu: Handlowiec boi się ceny
    • Schematy reakcji handlowców na najczęstsze zagrywki klientów.

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, czyli dla wielu firm najbardziej gorący okres w handlu – w związku z tym przedstawiamy, jak opracować plan działania, by skutecznie zwiększyć obroty.

Eksperci z Brand24, Freedom Nieruchomości, GetResponse i Siemens Polska podsumowują sprzedaż w 2017 roku w swoich firmach oraz podpowiadają, jakie lektury przeczytane w mijającym roku pomogły im w pracy zawodowej oraz w jakie narzędzia wspierające sprzedaż i obsługę klienta warto zainwestować w 2018 roku.

Kup prenumeratę magazynu „Nowa Sprzedaż”!

Na 120 stronach „Nowej Sprzedaży” #5(12) znajdziesz również odpowiedzi na pytania:

  • na czym polegają myślenie wizualne i teoria podwójnego kodowania,
  • jakich kolorów używać podczas prezentowania danych,
  • jak często i kiedy wysyłać e-maile do odbiorców z segmentu B2B,
  • jak powinien być skonstruowany e-mailing, by sprzedawał
  • jak opracować plan działania, by skutecznie zwiększyć obroty w najbardziej gorącym dla handlu okresie,
  • jak przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną i jak wyliczyć rentowność promocji,
  • jak określić zaangażowanie klienta i sprzedawcy w relację sprzedażową,
  • jakie są główne różnice między sprzedażą konsultacyjną a transakcyjną,
  • ile czasu zajmuje implementacja systemu CRM i o co zadbać podczas wdrożenia.

W „Nowej Sprzedaży” #5(12) swoją wiedzą dzielą się:

Robert Bondar, Arkadiusz Chludziński, Mariusz Cichy, Mick Griffin, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Wojciech Herra, Karolina Jóźwik, Roman Kawszyn, Marcin Kociuba, Michał Kot, Iza Krejca-Pawski, Szymon Lach, Dominika Maciejak, Bartosz Majewski, Rafał Mróz, Monika Mucha, Paweł Muzyczyszyn, Maciej Ossowski, Marcin S. Rogowski, Maciej Sasin, Mariusz Siechowicz, Michał Skurowski, Piotr Stohnij, Adam Szaran, Seweryn Szmurło, Jacek Urbański, Marek Waśkiewicz, Wojciech Woźniczka, Radek Zagrodnik, Radosław Żemło.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.