Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Popraw wyniki działu handlowego: konkursy sprzedażowe. Część 2

– Nie potrzebuje żadnych pieniędzy. Mam je wszystkie – powiedział Arnold Schwarzenegger. Jak widać, Arnold ma wystarczająco duży majątek. Ale czy Ty również? A może wciąż zastanawiasz się jak zapewnić Twojej firmie jeszcze większy przychód i poprawić zysk? Jedną z możliwości jest przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, dzięki którym sprzedaż w organizacji rośnie.

Popraw wyniki działu handlowego: konkursy sprzedażowe. Część 2

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak liczyć opłacalność konkursów sprzedażowych,
  • jak zachęcić handlowców do udziału w konkursie,
  • jak dzięki konkursowi sprzedażowemu w branży telekomunikacyjnej poprawić wyniki o średnio 20%.
– Nie potrzebuje żadnych pieniędzy. Mam je wszystkie – powiedział Arnold Schwarzenegger. Jak widać, Arnold ma wystarczająco duży majątek. Ale czy Ty również? A może wciąż zastanawiasz się jak zapewnić Twojej firmie jeszcze większy przychód i poprawić zysk? Jedną z możliwości jest przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, dzięki którym sprzedaż w organizacji rośnie.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.