Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Zbuduj nawyk postrzegania klienta jako przyjaciela

Wielu sprzedawców pytanych przeze mnie o przyszłość swojej kariery, niemal za każdy razem powtarzało, że przez całe życie nie będę sprzedawać! Sprzedaż jest wymagająca, dynamiczna i potrafi przy tym być naprawdę opłacalna. Patrząc na tych najlepszych, którzy pracują w zawodzie po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat, mogę śmiało stwierdzić, że elementem ich sukcesu jest pewien nawyk. Nawyk postrzegania klienta.

Zbuduj nawyk postrzegania klienta jako przyjaciela

Wielu sprzedawców pytanych przeze mnie o przyszłość swojej kariery, niemal za każdy razem powtarzało, że przez całe życie nie będę sprzedawać! Sprzedaż jest wymagająca, dynamiczna i potrafi przy tym być naprawdę opłacalna. Patrząc na tych najlepszych, którzy pracują w zawodzie po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat, mogę śmiało stwierdzić, że elementem ich sukcesu jest pewien nawyk. Nawyk postrzegania klienta.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.