Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.

Numer 4(11) wrzesień-październik 2017

Liczba stron: 102

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

  • jakie są największe wyzwania związane z prognozowaniem sprzedaży,
  • jak wykryć i uwzględnić w prognozie trend i sezonowość,
  • jakie kluczowe przy planowaniu informacje znajdziesz w lejku sprzedażowym,
  • co robić, by podnieść efektywność działań sprzedażowych,
  • jak ustalać cele sprzedażowe, aby nie były fikcją,
  • jak efektywnie monitorować plan i identyfikować problemy z jego realizacją,
  • jak przygotować skuteczną strategię pozyskiwania potencjalnych klientów,
  • jak przygotować strategię generowania leadów w B2B i ustalić ich koszt,
  • na jakie elementy zwrócić uwagę, by poprawić powtarzalność procesów sprzedażowych,
  • na czym polega sprzedażowy CUD i jak zwiększyć liczbę i skuteczność spotkań umawianych przez telefon,
  • jak w sytuacjach kryzysowych panować nad emocjami i stresem,
  • jak krok po kroku wybrać odpowiedni system CRM.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.