Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.

Numer 1(13) styczeń-luty 2018

Liczba stron: 100

Temat numeru: Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta

  • jak zautomatyzować procesy w sprzedaży, aby usprawnić pracę handlowców i menedżerów sprzedaży,
  • jakie są największe wyzwania przy wprowadzaniu automatyzacji,
  • jak skutecznie wprowadzić automatyzację w dziale obsługi klienta,
  • jak ograniczyć ryzyko spadku jakości po zautomatyzowaniu,
  • jakie najczęstsze błędy popełniają firmy podczas automatyzacji obsługi klienta,
  • jak zadbać o podnoszenie przez Twój zespół umiejętności obsługi klienta,
  • czym jest sztuczna inteligencja, jakie są możliwe zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta,
  • jak zautomatyzować obsługę klienta na Facebooku,
  • czym powinieneś pamiętać podczas obsługi klienta przez czat,
  • na co zwrócić uwagę, wdrażając narzędzia do automatyzacji, aby zachować zgodność z prawem,
  • na czym polega metoda inbound sales, czyli tzw. sprzedaży przychodzącej,
  • jak zwiększyć konwersję w sprzedaży B2B,
  • jak skutecznie używać języka korzyści w sprzedaży,
  • dlaczego ćwiczenia typu: „wypisz 10 powodów, dla których klienci powinni kupować nasz produkt X” to pułapka, której lepiej unikać,
  • jak mierzyć efektywność promocji i przy pomocy jakich wskaźników analizować rentowność sklepu,
  • na jakie 27 pytań warto odpowiedzieć, by sprawdzić, czy jesteś efektywnym menedżerem punktu sprzedaży.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub superpremium, by zyskać dostęp do pełnego archiwum online od 2015 roku.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.