Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.

Numer 4(16) lipiec-sierpień 2018

Liczba stron: 96

Temat numeru: Jak efektywnie domykać sprzedaż

  • Procenty, procenty, procenty – groźna pułapka każdego biznesu
  • Dlaczego e-maile lądują w SPAMIE? Wpływ na wyniki sprzedaży
  • Finalizuj sprzedaż i otwórz sobie szansę na kolejną
  • Poznaj tajniki sprzedaży na Facebooku
  • Przepis na idealne badanie marketingowe? Danie fusion, czyli etnografia i szczypta biznesu
  • Sprzedaj słowem – marketing treści w pigułce
  • Sprzedawca jak tajny agent lub detektyw
  • Rabaty frontowe, retrospektywne – wybieraj mądrze i doprowadź do obopólnej korzyści
  • Interaktywne komunikaty SMS przyszłością sprzedaży
  • Czy orientacja na klienta to współczesny Święty Graal sukcesu w biznesie?
  • LifeTime Value, czyli jak sprawić, żeby klient do Ciebie wrócił
  • W świecie standardów…
  • Jedenaście kluczy do efektywnej sprzedaży dodatkowej
  • Zaczynaj z wizją końca, czyli jak zamykać sprzedaż od pierwszej minuty rozmowy
  • Domknij sprzedaż podczas aktywnej dosprzedaży przy kasie
  • A gdyby tak zaprzepaścić szansę na finalizację sprzedaży?
  • Zdobądź od swojego klienta cztery zobowiązania i domknij sprzedaż
  • Doprowadź do sytuacji, w której klient chce kupić, a zamknięcie jest formalnością
  • Caveat Venditor, czyli jak dziś wygląda proces zamykania sprzedaży
  • Liczy się praktyka! Czas na tomografię Twojej sprzedaży
  • Czy domykanie sprzedaży w social mediach jest możliwe?
  • W sprzedaży nie potrzebujesz nadziei
  • Poznaj osiem elementów dobrej sprzedaży
  • Finalizacja sprzedaży demonem handlowców
  • Co dziś właściwie sprzedaje?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub superpremium, by zyskać dostęp do pełnego archiwum online od 2015 roku.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.