Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Nowoczesny marketing w służbie sprzedaży

Zamów prenumeratę

Numer 2(14) marzec-kwiecień 2018

Liczba stron: 100

Temat numeru: Nowoczesny marketing w służbie sprzedaży

  • CRM w zarządzaniu sprzedażą – przekleństwo czy… błogosławieństwo?
  • Marketing B2B zamiast wódki!
  • Czy marketer i sprzedawca to para idealna?
  • Czy musisz być wszędzie, by skutecznie dotrzeć do klientów i ich pozyskać?
  • Jak skutecznie zaprojektować maszynkę marketingowo-sprzedażową?
  • Jak wykorzystać nowe narzędzia marketingowe, by zwiększać sprzedaż?
  • Potęga dosprzedaży, czyli co zrobić, żeby sprzedawać jak Amazon
  • Jak “przykleić” klientów na dłużej?
  • Customer success management – jak zapewnić stabilny dochód z umów odnawialnych?
  • Jak handlowcy mogą używać treści w procesie sprzedażowym?
  • Czy Facebook zastąpi handlowców? Social media w B2B
  • PR i komunikacja w służbie sprzedaży
  • Jak pozyskiwać leady zgodnie z RODO?
  • Nasz klient – nasz… pan czy partner? Sztuka budowania relacji
  • Wizerunek handlowca, czyli jak klient widzi markę
  • Jak zła obsługa klienta i reklamacji może zniszczyć reputację marki?
  • Spokojnie, to tylko podwyżka cen
  • 3 zestawy pytań, dzięki którym klient sam zamyka sprzedaż
  • Portret handlowca 2.0: nie tylko narzędzia, czyli rzecz o kompetencjach
  • Jak zwiększyć efektywność sprzedażową w terenie? Perspektywa handlowca i menedżera sprzedaży

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub superpremium, by zyskać dostęp do pełnego archiwum online od 2015 roku.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.