W tym wydaniu m.in: analiza potrzeb klienta, sposoby na handlowy splin, jak wcisnąć klientowi swój produkt, jak zarządzać wizytówką i optymalizować widoczność w Google Maps, 15 narzedzi SEO przydatnych każdego dnia.
W tym wydaniu m.in: sztuczna inteligencja rewolucjonizuje sprzedaż B2B, dlaczego moja strona nie sprzedaje, optymalizacja strategii e-commerce w Meta, 10 popularnych błedów właścicieli e-commerce, kluczowe strategie dla sukcesu biznesowego.
W tym wydaniu m.in: mechanizm zniżek w markach premium i luksusowych, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów w e-commerce, jak wykorzystać podcast do rozwoju kompetencji sprzedażowych, budowanie marki osobistej.
W tym wydaniu m.in: jak narzędzia digital marketingowe budują długofalowy sukces sprzedażowy, prezentacje sensowne biznesowo, Marketing 5.0 jako narzędzie budowania silnej marki, czy prospecting musi być drogą przez mękę.
ZAJRZYJ DO ŚRODKA NASZEGO CZASOPISMA!
A w nim:
Omnichannel – efektywne wdrażanie nowych rozwiązań
Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu
Strategia omnichannel jako sposób utworzenia długotrwałej relacji z klientem
Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedaży?
Neuromarketing konsumencki, czyli sprzedaż infożercom, dusigroszom i rozrzutnym