Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Po tym szkoleniu Wasz Zespół będzie obsługiwał klienta na poziomie zapewniającym lojalność i powrót. Wyjątkowość obsługi klienta na poziomie 2.0.

Wstęp
Rozwój sprzedawcy – klucz satysfakcji obustronnej
Talent i umiejętności – faktory fundamentalne obsługującego klienta

1.Psychologia Zadowolenia i Obsługi Ponadstandardowej
– Obsługa klienta jako element przewagi konkurencyjnej
– Trójkąt satysfakcji klienta czyli o tym, że standard to za mało
– Punkty kontaktu – momenty zachowań budujących lojalność

2.Kluczowe Zachowania Standardowe
– Autoprezentacja obsługującego klienta
– Teoria wywierania wpływu wyglądem
– Lingwistyka standardu obsługi klienta
– Zasady Savoir-Vivre – adaptacja obsługi klienta

3.Wiedza o Preferencjach Klienta
– Podział rodzajów zachowań klienta ( dominacja i otwartość)
– Techniki Miltona Ericksona w wykorzystywaniu wiedzy o kliencie (kalibrowanie, pacing, leading)

4.Ponadstandardowe Zachowania w Sytuacjach Trudnych
– Klient oczekujący niemożliwego
– Klient rozżalony
– Klient zdenerwowany
– Klient składający reklamację

5.Ponadstandardowe Zachowania Codzienne – Wyjście na Poziom 2.0
– Case study
– warsztaty

Trenerzy Prowadzący Szkolenie:

Roman Kawszyn

Skuteczny Handlowiec. Mówca. Trener. Lider i Charyzmatyk.
Mąż i Ojciec. Fighter. Teolog. Nauczyciel. Promotor rozwoju.
Bomba emocjonalna. Piewca wartości. Menedżer.

Agata Pawłowska

Gotowość do zmiany, wychodzenie poza schematy. Pozytywne podejście do życia. Rozwijanie praktycznej mądrości.
Wysoka, wrażliwa „energia”, gotowość do ciągłego rozwoju, ale też wiara w to, że jesteśmy kowalami swojego losu.

Adam Szaran

Taktyk i Strateg. Luzak. Coach. Kreator. Pesymista, Realista a nawet Optymista. Ojciec.
Mąż. Przyjaciel. Podróżnik. Niespokojny Duch. Socjolog. Jajcarz i Szczęściarz. Trener

Kontakt i rezerwacja miejsca:
Arleta Kawszyn
Arleta.kawszyn@alfianco.pl
+48 500 176 605

Agnieszk Ratajczak
agnieszka.ratajczak@alfianco.pl
+48 533 030 015


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony wiedzy o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.