Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Jesteś przekonany, że Twoje produkty oraz obsługa klienta są na wysokim poziomie i zasługują na wyższą cenę?
Zastanawiasz się, jak ustalić ceny, aby pokrywać nie tylko bieżące koszty?
Chciałbyś, aby wyniki sprzedaży były bardziej satysfakcjonujące?
Ciągle słyszysz, że Twoje ceny są za niskie lub za wysokie?
Twój produkt jest innowacyjny i głowisz się nad skuteczną polityką cenową?
Pracujesz w dziale sprzedaży i chciałbyś zdobyć praktyczną wiedzę, którą możesz od razu wdrożyć?

Rozwiązaniem Twojego problemu jest precyzyjnie przygotowana polityka cenowa.

Opracujmy ją razem dla Twoich produktów na praktycznym warsztacie
Sales Up! Opracuj skuteczną politykę cenową.

Dlaczego warto?

* Dowiesz się, jakie czynniki trzeba wziąć pod uwagę, ustalając cenę produktu lub usługi.
* Poznasz najpopularniejsze strategie cenowei dowiesz się, dlaczego nie zawsze się sprawdzają.
* Nauczę Cię, jaką stosować strategię cenową w zależności od celów firmy, fazy życia produktu i wrażliwości cenowej klientów.
* Odkryjesz, w jaki sposób wykorzystać politykę rabatową do budowania lojalności klientów.
* Unikniesz błędów przy ustalaniu polityki rabatowej produktów.
* Będziesz wiedzieć, na ile pozwolić handlowcom przy rabatowaniu produktów, aby ich sprzedaż była zyskowna i nie wpłynęła na zaufanie klienta do marki.
* Zbudujesz pozytywny wizerunek swojej firmy w oparciu o postrzeganie cen przez klientów.

Sales Up to potężny zastrzyk wiedzy podparty praktycznymi case study, które omówimy w trakcie warsztatu.

Jak wygląda praktyczny warsztat SalesUp! Opracuj skuteczna politykę cenową?

Będziesz pracować w kameralnej, maksymalnie 12-osobowej grupie. Pracujesz indywidualnie, ale masz możliwość konsultacji z resztą grupy. Z pomocą prowadzącej opracujesz szczegółowy plan, gotowy do wdrożenia w Twoim biznesie.

Dla kogo jest Sales Up?
* Dla każdego, kto chce sprzedawać swoje produkty z zyskiem.
* Dla osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą.
* Dla właścicieli małych firm lub start up’u.
* Dla freelancerów.
* Dla właścicieli firm z sektora MŚP.
* Dla dyrektorów sprzedaży.
* Dla osób, które chcą się rozwijać, poszerzać swoje kompetencje, wiedzę oraz zyski.

Prowadząca:

Dr n. ekon. Agnieszka Grostal

Ekspertka w zarządzaniu procesami sprzedaży.Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii sprzedaży, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych.

Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskichw międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.

Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Występuje w roli prelegentki na konferencjach branżowych, m.in. Trendach Sprzedaży 2017, III Forum Szefów Sprzedaży czy Sales Team Management. Udziela komentarzy oraz pisze artykuły eksperckie dla takich tytułów jak: Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie czy Startup Magazine.

Pisze bloga: www.agnieszkagrostal.com.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony wiedzy o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.