Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Skuteczne negocjacje i techniki obrony ceny

Zamów prenumeratę

Masz świetny produkt, ale nie wiesz jak z skutecznie wprowadzić go na rynek?
Rozwijasz startup, Twój produkt jest innowacyjny i zastanawiasz się, jak zacząć go sprzedawać?
Pracujesz w dziale sprzedaży i masz poczucie, że wyczerpałeś wszystkie pomysły?
Czujesz się zagubiony, zmęczony i sfrustrowany światem sprzedaży?
Zastanawiasz się, jak przygotować skuteczną ofertę, na jakim poziomie ustalić ceny oraz rabaty?
Chcesz wiedzieć, co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i osiągnąć sprzedażowy sukces?

To czego potrzebujesz to skutecznie opracowana strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek!

Opracujmy razem Twój plan działania w trakcie praktycznego warsztatu
SALES UP! Wprowadź z sukcesem nowy produkt na rynek.

Dlaczego warto?

* Odkryjesz, jakie są kluczowe czynniki, które wpływają na finansowy sukces lub porażkę nowego produktu.
* Nauczę Cię, jak przygotować ofertę dla nowego produktu, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia.
* Dowiesz się, jakie czynniki wziąć pod uwagę, ustalając cenę nowego produktu.
* Odkryjesz sposób, jak wykorzystać politykę rabatową do promocji nowego produktu.
* Zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną.
* Wytłumaczę Ci, jak skutecznie przygotować handlowców do pracy z nową ofertą.
* Podpowiem, jak wykorzystać nowy produkt do sprzedaży produktów schyłkowych.

Sales Up to potężny zastrzyk wiedzy podparty praktycznymi case study, które omówimy w trakcie warsztatu.

Jak wygląda praktyczny warsztat SalesUP! Wprowadź z sukcesem nowy produkt na rynek?

Będziesz pracować w kameralnej, maksymalnie 12-osobowej grupie. Pracujesz indywidualnie, ale masz możliwość konsultacji z resztą grupy. Z pomocą prowadzącej opracujesz szczegółową strategię, gotową do wdrożenia w Twoim biznesie.

Dla kogo jest Sales Up?

* Dla każdego, kto chce skutecznie sprzedawać swoje nowe produkty.
* Dla osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą.
* Dla właścicieli małych firm lub start up’u?
* Dla freelancerów.
* Dla właścicieli firm z sektora MŚP.
* Dla dyrektorów sprzedaży.
* Dla osób, które chcą się rozwijać, poszerzać swoje kompetencje, wiedzę oraz zyski.

Prowadząca:

Dr n. ekon. Agnieszka Grostal

Ekspertka w zarządzaniu procesami sprzedaży.Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii sprzedaży, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych.

Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskichw międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.

Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Występuje w roli prelegentki na konferencjach branżowych, m.in. Trendach Sprzedaży 2017, III Forum Szefów Sprzedaży czy Sales Team Management. Udziela komentarzy oraz pisze artykuły eksperckie dla takich tytułów jak: Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie czy Startup Magazine.

Pisze bloga: www.agnieszkagrostal.com.


Zobacz również inne wydarzenia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.