Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Masz świetny produkt, ale nie wiesz jak z skutecznie wprowadzić go na rynek?
Rozwijasz startup, Twój produkt jest innowacyjny i zastanawiasz się, jak zacząć go sprzedawać?
Pracujesz w dziale sprzedaży i masz poczucie, że wyczerpałeś wszystkie pomysły?
Czujesz się zagubiony, zmęczony i sfrustrowany światem sprzedaży?
Zastanawiasz się, jak przygotować skuteczną ofertę, na jakim poziomie ustalić ceny oraz rabaty?
Chcesz wiedzieć, co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i osiągnąć sprzedażowy sukces?

To czego potrzebujesz to skutecznie opracowana strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek!

Opracujmy razem Twój plan działania w trakcie praktycznego warsztatu
SALES UP! Wprowadź z sukcesem nowy produkt na rynek.

Dlaczego warto?

* Odkryjesz, jakie są kluczowe czynniki, które wpływają na finansowy sukces lub porażkę nowego produktu.
* Nauczę Cię, jak przygotować ofertę dla nowego produktu, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia.
* Dowiesz się, jakie czynniki wziąć pod uwagę, ustalając cenę nowego produktu.
* Odkryjesz sposób, jak wykorzystać politykę rabatową do promocji nowego produktu.
* Zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną.
* Wytłumaczę Ci, jak skutecznie przygotować handlowców do pracy z nową ofertą.
* Podpowiem, jak wykorzystać nowy produkt do sprzedaży produktów schyłkowych.

Sales Up to potężny zastrzyk wiedzy podparty praktycznymi case study, które omówimy w trakcie warsztatu.

Jak wygląda praktyczny warsztat SalesUP! Wprowadź z sukcesem nowy produkt na rynek?

Będziesz pracować w kameralnej, maksymalnie 12-osobowej grupie. Pracujesz indywidualnie, ale masz możliwość konsultacji z resztą grupy. Z pomocą prowadzącej opracujesz szczegółową strategię, gotową do wdrożenia w Twoim biznesie.

Dla kogo jest Sales Up?

* Dla każdego, kto chce skutecznie sprzedawać swoje nowe produkty.
* Dla osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą.
* Dla właścicieli małych firm lub start up’u?
* Dla freelancerów.
* Dla właścicieli firm z sektora MŚP.
* Dla dyrektorów sprzedaży.
* Dla osób, które chcą się rozwijać, poszerzać swoje kompetencje, wiedzę oraz zyski.

Prowadząca:

Dr n. ekon. Agnieszka Grostal

Ekspertka w zarządzaniu procesami sprzedaży.Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii sprzedaży, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych.

Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskichw międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.

Uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Występuje w roli prelegentki na konferencjach branżowych, m.in. Trendach Sprzedaży 2017, III Forum Szefów Sprzedaży czy Sales Team Management. Udziela komentarzy oraz pisze artykuły eksperckie dla takich tytułów jak: Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie czy Startup Magazine.

Pisze bloga: www.agnieszkagrostal.com.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony wiedzy o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.