Nowa Sprzedaż: dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży - Praktyczna wiedza o sprzedaży w przystępnej formie. Wskazówki, instrukcje krok po kroku jak efektywnie sprzedawać. Dołącz do stałych czytelników już dziś.
Najnowsze wydanie

Temat numeru: Prognozowanie i planowanie sprzedaży

Zobacz spis streści

Statystycznie tylko 1 produkt na 100 wprowadzonych na rynek zostanie z powodzeniem sprzedany.

Dlaczego?

Bo tylko w tym jednym przypadku zostanie trafnie zaplanowana, wdrożona i realizowana strategia sprzedaży.
Dlaczego to takie trudne ?
Bo sprzedawanie nie polega już na sprzedawaniu zalet produktu. Opowiedzenie o jego funkcjonalnościach to za mało. Obniżanie ceny prowadzi tylko do mniejszych zysków. Dziś produkty są albo podobne albo takie same, ich komponenty są często produkowane w tej samej fabryce. A klient potrafi szukać informacji i wie dokładnie gdzie kupić najtaniej.

  • Jak działać na takim rynku?
  • Jak skutecznie sprzedawać?
  • Jak się wyróżnić wśród konkurencji?

Opracuj skuteczną strategię sprzedaży swoich produktów.

Dobrze opracowana strategia sprzedaży:

-­>> pozwala na dynamiczny wzrost sprzedaży,
-­>> zwiększa efektywność działań,
-­>> porządkuje wiele aspektów rozwoju firmy,
-­>> zapewnia przewidywalność,
-­>> zwiększa przychody,
-­>> służy jako narzędzie do skalowania biznesu,
-­>> pozwala na określenie celów sprzedażowych,
-­>> gwarantuje ocenę skuteczności działań.

Jak poprawnie opracować i wdrożyć skuteczną strategię sprzedaży?

Tego się dowiesz podczas unikalnego warsztatu.
W trakcie 8-­godzinnych zajęć w kameralnej grupie KAŻDY uczestnik, przy wsparciu prowadzącej dr Agnieszki Grostal, opracuje strategię sprzedaży dla swoich produktów.

Dlaczego warto?

-­>> krok po kroku opracujemy każdy element strategii sprzedaży,
-­>> pomogę Ci spojrzeć na swój produkt w nowy sposób,
-­>> pokażę Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy,
-­>> pracując indywidualnie, ale w grupie będziesz miała/miał możliwość przeprowadzenia burzy mózgów, konsultacji,
-­>> wyjdziesz ze szkolenia z strategią sprzedaży gotową do wdrożeni.

Dla kogo jest warsztat?

Dla każdego kto myśli, aby skutecznie i z powodzeniem sprzedawać i wie, że wysoki poziom sprzedaży można osiągnąć na skutek dobrze zaplanowanych i wdrożonych działań.
Dla osób, które zaczynają prowadzić swój biznes, a także dla tych którzy już działają na rynku, ale chcą zwiększyć skalę działania swojego biznesu.

O prowadzącej:

dr Agnieszka Grostal – ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, właściciel firmy doradczej Salents.
Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Uczy jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty.
Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.

Zarezerwuj swój bilet już dziś!


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony wiedzy o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2015 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.